Galet asså!

Godmorgon Bitches! :*


Ligger här i min säng med en söt liten sovandes Sarah bredvid mig <3
I Torsdagskväll va jag typ lite med A*** på kvällen, mysigt! :)
Fredag igår ju! Började som en vanlig fredag, att jag var jätte glad och hade musik första lektionen, sen matte, ängla-möte, elevens val, lunnch, idrott, no och slutade halv tre :D Men min mentorsgrupp hade bestämmt att vi skulle göra middag och äta den och sen kolla på film i skolan :) Så jag och Sarah var kvar i skolan till 5, då gick vi hem till mig, fixade oss och sen till tegel! :)
Vi va på tegel till typ nio sen drog vi och träffade lite kompisar! Kom hem tio över ett typ, då gick vi direkt och la oss och jag har inte kunnat sova så bra :( har drömt jättekonstiga drömmar, saknat min älskling A***, blivit uttryckt av Sarah -.- Aja, whatever, man kan sova senare i livet :D
Ni kan tyvärr inte få några bilder för Neneh svarade aldrig på sin lur igår och jag har inte fått tbx min kamera, annars hade ni fått en bild på när Sarah sover :D hihi
Nej, nu ska jag inte göra någonting, kanske ringa och väcka min älskling eller väcka Sarah, vi får se :D
I update you guys later! <3



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0