Filmmys <3

Chaa Chaa Bitches! :*


Sitter här i min säng och ska snart kolla på film :)
På eftermiddagen va jag bara med min älskling, jättemysigt ;* <3
Han drog vid halv sju, för då skulle jag käka :P Efter maten satt jag och mamma och snackade en massa i typ en timme :P Mkt trevligt =)
Efter maten så pluggade jag lite och blev nyss klar :P Elr klar vet jag inte, men så mkt jag behövde göra och så mkt jag fattde.. Ska på extralektion imorgonbitti halv åtta igen :/ Tråkigt, men det måste, har ju fan MASSA prov :(
Nej, nu ska jag starta filmen, sen sova :) Är sjukt trött!
Godnatt gullungar! :*

P.s Jag älskar dig A*** ***** **** <3




Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0