Everything just sucks right now :/

Fattar inte varför jag är såhär, i vissa stunder världens gladaste och mår super bra, i andra sekunden jätteledsen och allt bara suger..
Jag har alltid varit sån, men det har blivit värre och intensivare nu när jag är äldre och fattar mer...
Jag vill inte leva såhär, jag vill ändra allt, men det är svårt, vad jag än gör blir det alltid dåliga konsekvenser :(
Åhhhh, blir ledsen bara att tänka på allt det här :( Minsta lilla dåliga grej påverkar mig så grovt :( Jag blir så nere, ledsen och arg på bara några sekunder, bara några ord kan krossa mig totalt :(
Nu t.ex, jag är ledsen och nere för en grej mellan mig och min pojkvän, men eftersom han betyder så mkt för mig tar jag åt mig så mkt och blir sååå himmla ledsen :( Jag verkligen älskar honom, så vrf blir det såhär :( Åhhh!! Just hate it, det här kommer förstöra hela veckan :( Orkar faaan inte bry mig..
Just nu känner jag mig ledsen, nere, ensam, vilsen  och bara helt avstängd :(
Ibland kommer jag till en gräns då jag är så nere att jag bara stänger av, jag ser inte andra, hör inte vad andra säger, lyssnar inte, bryr mig inte, bara totalt skiter i allt, många säger att jag är läskig när jag gör så, men det är så jag funkar, det är sån jag är.. Om folk inte accepterar det, behöver jag inte dem i mitt liv..



Love R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0