Datasalen! =)

Heej! :D


Sitter i skolan i datasalen :P Har redan gjort klart mitt arbete och väntar på lunch så tänkte blogga så länge :)
Har gjort en engelska intervju, den blev faktiskt rätt bra :D
Idag då, jag började halv åtta -.- Gjorde lite matte, för Bengt förklarade för mif :D (a) Sen teknik 2 timmar -.- SKIIIIIT tråkigt och fattade inget, så jag typ hatar teknik! Efter det hade jag iaf språk och nu engelska :) Språk va faktiskt rätt kul :)
Är jätte trött, kollade på fillm till typ 23 och sen kunde jag inte sova :( Tror jag sovit ca 7 timmar inatt :/ Aja, kan sova senare i livet :D
Nej, nu ska jag läsa bloggar och snart gå och käka :)
Hoppas ni får en trevlig dag! <3



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0