Chill

Heej! :D


Sitter här i den aaasss sköna datastolen hos mormor och morfar och äter vattenmelon och chattar med Pomtus :) mkt trevligt <3
Jag åkte först till brommaplan och mötte A***, han ville snacka med mig, slutade iaf väldigt sorgligt :/ berättar snart..
Sen tog jag iaf bussen till Ekerö centrum så mötte jag mormor där och vi handlade sen åkte vi hem och jag la mig i solen och sov en stund :D Vid sex så käkade vi middag och det blev grillat kött med klyftpotatis, beasås, avocadosallad och grillade majskolvar :D Suuuuuper gott! Det var ju såklart jag som valde mat (a)
Efter maten satt vi bara och snackade ett tag, dukade av och jag satte mig framför datan :D Har pratat med mamma, pappa och Matilda i telefon nyss.. :)
Okej, de som hände i brommaplan, A*** gjorde slut med mig :( Han sa det på ett bra sätt men jag blev ändå jätteledsen och grät jättelänge :( Vill inte skriva ut här i bloggen varför, det är mellan honom och mig, ingen annan.. Sånt är livet, men fattar inte hur jag alltid lyckas :/ fått mitt hjärta krossat 2 gånger på 3 månader :/ Kärlek suger fan... Iaf just nu!
Nu ska jag läsa bloggar sen typ kolla på film elr nåt.. Är ju helt ensam :P



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0