Chill i soffan :P

Heeej! :D


Nu halvligger jag i soffan ist :D
Det jag skrev i förra inlägget har jag tänkt på hela dan, var bara tvungen att skriva det, för det är så jag känner och tänker..
Nu ligger jag iaf i soffan och kollar på tv, käkade nyss mellis och fotade dagens outfit :D Bilderna kommer snart, väntar på kameran..
Jag har faktiskt inte gjort nåt sen sist jag bloggade, elr jo, typ sjöng liiite och haft kramp i benet, kunde faan inte gå elr nåt, skiiiit jobbigt och så gör det ont som fan!

Åhhh! Så funkar inte mitt program i datan för att ladda över bilderna -.- Förlåt asså, men min data är helt jävla efterbliven.. Lägger upp bilderna när det funkar..



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0