Chill dag!

Heej! :)


Fredag idag :D Sköönt!
Dagen började med att jag vaknade 2 timmar innan klockan :P men somnade såklart om igen..
I skolan hände inget spec, bara vanliga lektioner och träffade inte älsklingen för typ lunchen ;/
Fick håltimme sista lektionen och då gick jag hem till älsklingen och vi typ bara chillade tills jag skulle hem vid 5 :) Mkt mysigt! ;) <3
Kom hem vid 5 och typ käkade middag vid 6 och nu ligger jag här på min säng och är helt ensam hemma, Renée skulle sjussa pappa någonstans och Matilda och hennes kompis skulle köpa godis och älsklingen är med sina kompisar, så jag är heeeelt jääävla lonley! Vettefan vad jag ska göra, är uttråkad som fan... Kanske sova ett tag :D Somnade ju nästan hos älsklingen förut ;D
Aja, hoppas ni söta bloggläsare får en bra kväll!



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0