Äntligen fick jag sova! :D

Heej Bitches! :*


Sitter här hemma i min säng och ska snart dra ut =)
Hahah, fick äntligen sova ostört och tills jag själv vaknade idag :D Blev jätte glad!
Somnade vid ett och vaknade vi tolv, jätte skönt!
Gick upp och käkade lunch, sen låg jag i solen och stekte ett tag :D Fixade mig och sen sjussade morfar mig till mammas jobb :D Va där en timme typ sen åkte jag hem och duschade, fixade mig och nu har jag precis målat naglarna och ska gå till Helena :) <3
Vi ska grilla på kaanan ikväll med Johan, Adam, Emil och lite annat folk :) Blir nog riktigt mysigt <3
Helena har ju min kamera så blir tyvärr inga bilder ;( Får nog kameran ikväll så om jag inte glömmer fota så får ni bilder imorgon ;D
Nu har jag lite brottåm, ha en trevlig kväll! ;)



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0