A***

Fattar inte hur mycket man kan sakna en person.. Jag saknar A*** otroligt mycket, ser honom varje dag, vi umgås med samma folk i skolan, men vi pratar bara inte.. Det är alltid lite jobbig stämmning när vi båda är där..
När jag ser dig börjar jag alltid att gråta, för jag älskar dig och vill bara gå fram till dig och pussa och krama dig och veta att jag är din.. Jag vill vara din, bara din lilla prinsessa, som jag var...
Att veta att du alltid är så nära mig, så känns du så långt bort.. Jag fattar bara inte hur det blev såhär :/
Alla i skolan säger så mycket, jag har fått höra så många olika saker, jag vet inte vad som är sant, men skulle bara vilja ha en förklaring.. Förklaring till det här.. Att de skulle bli vi hade INGEN kunnat tänka sig, men nu blev det så och jag gillade det..
Jag var lycklig med dig, du fick mig känna mig speciell, gjorde mig lyckligare, fick mig må bättre, gjorde mig kär, förstog mig, men du krossade även mitt hjärta..
Det ända som snurrar i mina tankar just nu är du, inget annat.. Jag kan bara inte sluta tänka på dig..
På kvällen när jag ska sova så gråter jag, för att jag inte kan smsa dig och säga att jag älskar dig, jag kan inte ringa dig när jag är ledsen och behöver någon att prata med, jag kan inte gå fram till dig och säga att du är min pojkvän.. Det känns bara konstigt och jävligt fel.. :(
Jag älskar dig, A*** och saknar dig grovt mycket.. Vill bli din igen
Det var inte meningen att det skulle bli såhär, det här skulle bli nåt bra, inte dåligt..
Don't fall in love because your heart will always get broken </3


En kärlek, Två personer, Tre ord, Jag älskar dig!





Love R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0