Måndagar bara försvinner?

Heej! :)

Idag har jag ju gått i skolan. När pappa hämtade gick vi hem till honom och han duschade sen käkade vi middag vi åt köttbullar och makaroner.. När vi kökat skrev vi en handlingslista och jag och pappa gick till Vällingby och handlade mat.. :)
När vi kom hem var han tvungen att rensa avloppet, hihi.. Så jag kunde duscha (a)
Men ist satte ag mig vid datan och gjorde inget.. Så nu e han klar så då tänkte jag duscha och placka upp mina kläder :P Och bädda om måste jag göra.. *suck*
Vart tar måndagar vägen egentligen, dem går ju jätte fort.. Iaf för mig.. De e ju heelt skuut asså!
Nu ska jag duscha och fixa mina kläder..



Peace and Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0