Längtar tbx som fan!! :(

Heej!! :)

Nu sitter jag hemma och väntar på pappa, det e rätt segt..
Skolan idag va rätt nice..
Jag sitter och lyssnar på musik sen vi va på utbildningen med änglarna.. Jag saknar det såååå mkt!! :(
Jag typ kollar på bilder därifrån varje dag.. Det va ju såååå grymt klu när vi va där!! :(
Jag e lite sur för att Erik inte svarar på sms, vi bråkade igår och han messa mig och jag svarade men nu svarar inte han!! Skiiiiiiit störande!! Hatar när folk inte svarar på sms!!
Nu ska jag dunka mera musik och bänta på pappa! <3
Vi åker nog till landet ikväll! :) Ska nog träffa David och Viktor då!! ;D <3



Kiss and Love // Daddys little princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0