Jag lovade ju att berätta.. :P

Hahah.. Okej, nu ska jag berätta om dem här dagarna asså.. :P
Vi åkte två mini-bussar dit och kom dit as sent på eftermiddagen.. Det hände inte så mkt då vi typ lärde känna vararndra och så..
På onsdagen väckte dem oss typ sju vi käkade sen åkte vi på utbildning hela dan.. Vi hade tjejgrupp och det var rätt kul :)
På torsdagen gjorde vi typ samma sak, bara att vi körde sanning och konka på kvällen och det var rätt kul ;D
Hahah, jag och Frida gick till killarna på natten, de va as kul :P
Så jag sov bara tre timmar inatt.. Idag typ käkade vi frukost, packade, städade ut stugorna och åkte till älskade sthlm! :D
De va fan fett kul i våran mini-buss :P
De va tjej och kill bussar.. Bara att Johan fick åka me oss tjejer :P
Vi typ hade as hög musik och flummade XD
De va iaf skiiiiit kul :)
Nu ska jag typ sova för jag e skit trött.. Ska till min bror Andreas imorron :)
Godnatt! :*



Peace and Love Biatches! ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0