Home sweet home!

Godkväll!! :)

Min dag började med att mitt alarm ringde 08:30.. Jag sov ju hos Balder så vi käkade frukost sen typ klädde jag på mig och gjorde mig klar för att åka tbx till vällingby!
Så jag satte mig på tuben vid tio och pappa hämtade mig med bilen i abrehamsberg (stavning) :D
Vi åkte till båten för vi skulle till farmor och farfar..
Pappa skulle byta däck på sin skogsmaskin och när han gjorde de fick han ett rör vid tinningen, asså ett metallrör.. Så han fick värsta såret.. Vi ringde till akuten och vi fick tid kl 19:00..
Vi åkte direkt tbx till båtklubben och lämnade Matilda hos mamma, sen åkte jag och pappa till donken i brommaplan och käkade.. Vid 18 gick vi till akuten och fick tid tidigare.. Pappa fick sy några stygn och det var jätte läskigt att se..
När vi kom hem så hämtatde vi en gin och åkte till Berra för han fyller år idag :D
Så jag kom precis hem och ska snart sova, för jag höll på att somna i bilen på vägen hem ;P
Nu ska jag ta det lungt och snart sova!
Godnatt sweeties! :*



Peace and Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0