Har inte alltid tid!! :(

Heej!! =)

Idag har jag haft skolfoto och änglarfoto :) Blev faktiskt nöjd!
Jag har tyvärr inte haft tid att blogga :(
I tisdagskväll tog jag ju hål i öronen :) Asså ett till i varje öra, det blev jätte fint :)
Igår hade jag orgentering på Kärsön, det var rätt jobbigt men ändå kul :D
Efter orgenteringen åkte jag till Gärdet för att träffa lilla Clara fån kollo :) Det var suuuuper kul att träffa henne igen! =D Älskar dig Clara Nilsson!! ;) <33
Så nu sitter jag och dunkar musik och typ chilllar gaalet :) Tänkte fortsätta med de resten av kvällen ;)
Hoppas ni får en trevlig Torsdagskväll :) <3



Kisses // Daddys little princess! ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0