Stressigt igår.. ;/

Heej! =)

Jag hann tyvärr inte blogga igår ;(
Min fredagkväll slutade iaf hos min älskling, för jag fick sova där ;D
Ví typ låg och kollade på film rätt sent, sen låg vi och snackade en massa och kunde inte sova.. Så vi somnade vid 5 på morgonen och vi skulle upp 10, men vi vaknade 7 och kunde inte somna om.. Så jag sov 2 timmar!! Men var ändå pigg igår! ;O
Vi halv tolv tog jag tuben hemmåt, jag var hemma halv ett och då typ sminkade jag mig, bytte kläder, fixa håret och så. Vid ett åkte jag och mamma till Vällingby för att köpa en tröja till mormor och hämta Matilda.. Vi åkte Sedan till mormor och morfar, utan Matilda..
Andreas, Emma, Lita och Madeleine var redan där :)
Vi började med att fika  med tårta sen åkte mormor för hon skulle fixa nåt me sin bror.. Lita gick ut och jag, Emma och Madeleine kollade på film.. Morfar och ANdreas höll på med bilarna, mamma fixade mat.. Mormor kom tillbaka vid halv fem och alla bara snakckade och tog det lungt :)
Vid sex käkade vi middag, sen vid sju hemmagjord äppelpaj! Skiiiiit god :D
Jag och mamma åkte hem vid åtta och tänkte kolla på en film som gick på tv, men jag blev så trött så jag fixade mig och gick och la mig ist.. Somnade vid tio och vaknade imorse vid tio!! Sov i 12 timmar, hehe.. Behövde nog det ;D
Jag och Matilda låg och snackade och skickade låtar till typ elva, halv tolv plingar det på dörren!! Då kommer Mimmi och Irina (Matildas kompisar).. Nu sitter jag typ naken i mitt täcke och dem ska snart gå ut, plus att min älskling är på väg hit!! I like! :D
Nu ska jag typ klä på mig och äta frukost.. :)
Hoppas ni hade bra frdag och lördagskvällar!! ;)



Kiss and Love // Daddys Little Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0