Som jag sa, det har varit mkt!

Heej!! =)

Som jag sa i början av veckan så hade jag rätt mkt bokat den här veckan!

I tisdags var jag bara i skolan och slutade rätt sent, i skolan skulle jag, Johan, Sarah, Michal och Robel välja mellan-änglar, det var rätt kul! Igår slutade jag tidigt, men var på yoga med Alicia! :) Efter det åkte jagtill Vällingby och käkade på josefs bar.. Sen drog jag, pappa, Renée, Cilla och en massa annat folk vidare till Baron och dem drack bira och jag cola! :D

Jag, pappa och Renée var hemma vid halv tio, då var jag supertrött och skulle duscha sen sova! Halv elva sov jag! Sköönt!

Imorse väcker Renée mig 07:34 och jag ska egentligen gå upp 07:00! Jag hade råkat stängt av väckarklockan!! Så det blev stress-fixa sig och äta snabbfrukost! Renée var så snäll så hon sjussade mig halva vägen till skolan! :D
Idag i skolan skulle alla änglar presentera sig på scen, så jag missade halva so:n, efter det skulle jag, Evan, Matti och Frida till 7:orna och 8:orna och göra samarbetsövningar! Det tog hela svanska lekitionen! ;P
Nu ska jag snart ta en macka för att dra och träna halv sju! Min dag har varit väldigt stressig, så jag är sjukt trött!!
Hinner nog inte blogga ikväll när jag kommer hem, men ha det bäst så länge och njut av livet!!



Kiss and Love // Daddys Little Princess! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0