Sjukt trött..

Tjatja!! :)

I fredags var jag ju såklart i skolan, det var rätt nice.. xD
Efter skolan taggade jag hem packade sen körde mamma mig till Balder och Erik i Hökarängen! :)
Så jag tillbringade min fredagskväll med Balder, Erik och en massa andra i Hökis.. Btw saknar Erik :) <3
Vi hade riktig kul igår och vi somnade 4 imorse så jag e rätt trött.. Inte så konstigt kanske.. ;P
Jag var tvungen att gå upp 8 för att åka mot brommaplan 20 över 9.. För vi ska ha tapas-kväll hos min moster.. Så morsan hämtade mig och Madde i brommaplan vid tio.. Sen två timmar i bil hit.. Så nu har vi käkat lite lunh och bara snackat..
Nu ska vi typ börja göra maten nu och så.. :)
Hoppas ni får en trevlig lördagkväll! Själv ska jag ha tapas-kväll med "lilla" släkten! =)



Kiss and Love // Daddys little princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0