Så jäkla tråkigt väder.. :(

Heej!! :)


Förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat eller haft tid.. :/
I Söndags va jag iaf med min lilla älskling! :) Det var jätte mysigt ;)
I Måndags var jag i skolan, rätt tråkigt.. På kvällen åkte jag till pappa! :)
Igår (Tisdag) var jag såklart i skolan och de va inte såå kul.. Pluggade lite när jag kom hem..
Idag har jag oxå typ bara gått i skolan, slutade tidigt.. :D
Min morgonen började med att jag var lite sur, för en grej mellan mig och Erik, jag var skiiiit trött och när jag och Matilda ska plocka in mackorna i frysen, går den inte att stänga.. För att det är för mkt is i frysen! Klockan va typ 8 och vi måste snart gå.. Vi hackade bort lite men den gick ändå inte att stänga.. Jag stängde den så mkt det gick och drog till skolan vid 08:40! När jag kommer till skolan får jag veta att dem som fick G på matte-provet fick ta rast resten av lekitionen och såklart hade jag fått 2 poäng ifrån VG så jag fick rast.. Kunde ju varit hemma och fixat frysen om jag hade vetat det!! Blev skiiit irriterad!
Efter en stund började nästa lekition.. Så min morgon började inte såå bra.. :/
Matilda ska till mamma idag så jag och pappa ska till båten tror jag. :)
Det blir ingen yoga för Alicia ska på utväcklingssamtal.. :P
Idag fyller Alicia 14 år!! Grattis gumman! :*
Sebastian i min klass fyller oxå 14 år! Grattis "osmart"! (Sebbe fattar) :)
Keng i min klass fyller 15 år idag! :P Grattis!
OCH mitt ex, Johan från enköping fyller 17 idag! :) Grattis!
Nu ska jag nog plugga lite och bara chiiiilla gaaaalet! ;)



Kiss and Love // Daddys Little Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0