Mycket som händer i veckan!

Heej!! =)

Idag har jag såklart gått i skolan, det var rätt segt.. Det är fan svin kallt ute nu, inte kul!
Idag åkte jag till pappa, trivs inte så mkt här men de e pappa vecka :/
Igår bråkade jag med Balder :( Väldigt synd, men så blir det ibland, tyvärr!
I veckan har jag lite att göra så den här veckan kommer gå väldigt snabbt! :D
Nu ska jag fixa några saker sen kolla på idol och sova!
Btw, saknar sötaste Erik otroligt mkt! ;D



Kiss and Love // Daddys little princess! :* <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att balder blir arg om du bara dissar honom och börjar hålla på med hans kompis? Han gillar ju dig fortfarande ;O

2010-10-04 @ 21:52:55
Postat av: Rebecca

våga stå för vem du e ist för att kommentera anonymt. Dessutom har han flickvän och säger att han inte gillar mig.

2010-10-07 @ 15:29:39
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0