Ingen skola..

Tjaa fan! :)


Var ju med Erik igår, åkte från honom vid 15..
Åkte hem och bytte om sen cykla och möta Alicia för vi skulle träna :)
Åker hem och käkar efter träningen, mamma kommer.. Stress-packa och åka till henne.. Hoppar in i duschen och kollar på tv en stund, ringer älsklingen och snackar me honom ett tag. Somnar vid halv elva..
Mamma väcker mig halv åtta imorse, stress-fixa mig och går till skolan, får då veta att jag inte får vara med och utbilda mellanstadie-änglarna idag pga en grej förra veckan.. Skynda till idrotten men min lärare bryr dig inte.. Blir bara arg och ledsen så jag går hem ist..
Ringde mamma och sa det,h on tyckte de va bäst att jag var hemma. Har precis pratat med älskling och funderar på att åka till honom :)
Vi får se, jag ska plugga och så ett tag..



Kiss and Love // Daddys Little Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0