Hatar snö!! :@

Heej! =)


Igår så typ va jag i skolan, fick damp på min matte lärare för han e dum i huvudet! Efter skolan va jag typ bara hemma och tog det lungt.. Mamma hämtade mig hemma hos pappa vid fem.. Vi typ åkte och handlade..
Vi sex drog jag och tränade..
Efter träningen cycklade jag hem, käkade, duschade och gick och la mig..
Min morgon började med att min lur var död, fixade fram laddaren och ringde Erik, han svarade efter att jag ringt 4 gånger!! Han låg och sov och var jätte sen till skolan.. När jag öppnar min dörr och kollar ut genom fönstret SNÖAR DET!!! FAN vad jag blev arg då! För jag hatar verkligen snö!
Jag skulle ju ha simprov idag, men kunde inte va med för att jag hade mens..
Min skoldag har varit rätt dryg och mamma hämtade mig i skolan 20 i 3 för hon skulle sjutsa mig till Hässelby för jag skulle på ADAD-intervju på soc..
Åkte från Hässelby vid fyra..
När jag kommer hem ringer jag Johan och han säger till mig att möte honom vid tuben fr vi skulle träffa Erik :)
Erik kommer och vi drar till Donken för att Johan ska käka.. När han käkat drar vi till Tegel och typ e där ett tag.. Vid halv sex drar jag och Erik hem för att käka..
Vid sju möter vi Neneh och Fanny vid skolan.. Vi e med dem ett tag sen drar vi hem för att hämta Eriks saker..
Han åkte vid åtta så han kom precis hem och jag sitter här och typ gör ingenting..
Tänkte ringa min lilla gullunge nu!! :)



Kiss and Love // Daddys Little Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0