I Enköping!! :)

Heej!! :)


I Lördags kväll när jag hade bloggat somnade jag direkt ;O
Sov till typ 21 sen väckte Erik mig..
Vi typ låg och kollade på film och snackade en massa :)
Vi tre började jag kolla på nåt random program som slutade halv fem :D Så vid 5 sov vi.. hehe.. ;D
Vi vaknade 8 av att någon jävel blåste löv utanför fönstret, snacka om att vi blev irritearde!! Vi somnade om vid nio och Eik väcker mig 12:15!! Vi som skulle gått upp 11:30!! Blev rätt stressad men orkade inte skynda mig.. Åkte från Hökarängen 14 och mamma hämtade mig i Åkeshov 15.. Vi åkte hem, jag duschade sen åkte vi på soc-möte som tog 20 min.. Hem och käkade sen var jag bara hemma hela kvällen :)
Somnade vid halv tolv igår och vaknade av alarmet 09:00! Inte kul..
Det var bara att gå upp och käka frukost, göra sig klar och packa..
In till Centralen vid halv elva, för att ta tåget till Enköping 12:07..
Mitt tåg började med att va 8 min sent!
Sen när jag åker säger dem att det är yttligare 12 min sent! Så jag kom 20 min sen till Enköping men det gjorde inget :)
Min gudmor, och hennes son hämtade mig vid tåget och vi åkte hem till dem :)
Vi har bara tagit det lungt idag och nu ska vi kolla på film! :) <3
Btw, Älskar dig mest Erik och så saknar jag dig och du betyder såååå mkt för mig!!! :* <333



Kiss and Love // Daddys Little Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0