Tbx! ;D

Heeeej!! :)


Jag har varit borta ett tag nu, har försökt blogga flera gånger men inte riktigt haft tid :(
Medans jag varit borta har jag varit en vända till enköping över en helg, hjälpte Albin och Lillemor sälja på deras marknad :) Jag var och bowlade med Erik, Wictor och Rasmus en Fredag, vi har bestämmt att vi ska flytta så i helgen flyttar pappa och Renée ihop i en stor lägenhet så jag får eget rum :D Jag och Erik har firat två månader tsm :) Jag, Erik, Matilda, pappa och Renée var och tittade på terracottaarmén en helg, vi har varit hos min brorsa 2 gånger och några helger har vi bara varit hemma.. Imorgon ska vi på julfest på Morris, på Lördag flyttar jag och Erik ska på tennisavslutning och på Söndag ska vi packa upp allt i den nya lägenheten.
Jag mår rätt bra :) Hoppas ni kära bloggläsare mår bra:)



Love // Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0