Fan va roligt! :)

Heej! :)

Jag har ju varit hos Renées föräldrar i helgen, det var ju as roligt.. :D
Tror inte jag har skrattat så mkt på länge..
Vi har iaf haft det jätte bra!
Det var ju pappa-helg men vi var inte nåt med pappa.. :( :/
Imorron e de skolan igen.. trååkigt..
Men på Tisdag åker jag till Uppsala med Sarah A, Jonte F, Johan, Robel, Michal, Evan, Frida, Johanna, Xemlin, Randy och Allan, för vi ska på kamratstödjarkurs med några lärare.. :)
Det ska bli rätt kul faktiskt.. Vi ska sova kvar där till på Fredag.. :)
Det kanske inte blir någon data då, men ska Fråga Frida om hon ska ta med sig sin så kanske man kan får låna den ;D
Nu ska jag typ packa upp och chilla gaaalet..
Hoppas ni haft det bra i helgen.. :)



Peace and Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0