De va fan as kul! ;D

Heej! ;P


Vet ni hur kul det va på myset elr?! Såååå jävla kul!!
Vi fick ju gå typ as långt med tung packning men de va fan värt det.. Vi hade grymt kul och de va skit nice.. Synd bara att Sarah A mådde dåligt och åkte hem :(
Jag kom hem typ halv tolv.. Typ duschade och fixade mig sen gick jag till V-by och träffade min mamma och moster.. Vi åkte till mammas jobb och hämtade min kusin sen typ till mormor och morfar och hälsade på.. :)
Vi släppte av moster och kusinen i brommaplan för dem skulle hem sen körde mamma mig till Hässelby, för jag skulle till Alicia.. Va me henne ett tag sen tog jag tuben tbx till V-by och käkade middag.. :)
Och nu sitter jag hemme och gör ingenting.. E rätt trött för jag sov typ 3 timmar i natt..
Nu ska jag chilla Gaaaaaaaaaaaaaaaaalet och umgås med min Daddy! :) <3



Peace and Love Biatches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0